Sunday, December 10, 2006

το στολισα

..το στολισα..το στολισα..
τρωγωντας ερχεται η ορεξη..
διοτι η διαθεση μου ηταν στο μηδεν..απο χθες το παιδευα..
αλλα μολις κατεβηκαν τα κουτια με τα στολιδια..εε ρε γλεντια..

πρωτα πρωτα βρηκα τα σκουφακια..ναι..αυτα τα αγιοβασιλιατικα που φορουν τα
παιδια..εε..φορεσα κι εγω το δικο μου..
μετα τις μπαλες..ολοκληρη συλλογη..χρυσες..μπορντω..χαλκινες..
τον αγιοβασιλακο της φωτογραφιας τον αγορασα εχθες,ζηλεψα το κουδουνακι του που ηταν τοσο χαρουμενο..

πολλα τα στολιδια μου..μπαλες..μπαλιτσες..φαναρακια..στεφανι απο ου για την εξωπορτα
..στεφανι με κοκκινα φωτακια για μεσα..ξυλινα και μεταλικα αγιοβασιλακια μικρα..
μεγαλα..ο μεγαλος μου αι βασιλης απο πορσελανη που μου κλεινει καθε χρονο πονηρα το ματι..ο μεταλικος ταρανδος..ο χιονανθρωπος απο πλεξιγκλας παγακια..το καραμελομπισκοτοκοριτσακι..τρεις σειρες λευκα φωτακια για το δεντρο..
το λευκο αστερι στην κορυφη..

οι ευωδιαστες ζεστες σοκολατες συμπληρωσαν τη στιγμη..
μενουν οι κουραμπιεδες και τα μελομακαρονα..
κλασσικες χριστουγεννιατικες μυρωδιες..

καλα χριστουγεννα να εχουμε..με κεφι..και διαθεση..

21 comments:

  1. Κάπως έτσι κι εγώ ξεκίνησα με μηδέν διάθεση, αλλά τα στολίδα έκαναν τα μαγικά τους...
    Τώρα σκέφτομαι να σου κλέψω από δω ένα στολίδι για να βάλω κατιτίς στο καινούριο μου ντεκόρ.
    Μελομακάρονα και κουραμπιέδες;
    Πόσο ωραίο να βρίσκεις το χρόνο και γι αυτά!
    Καλές γιορτές να έχεις.

    ReplyDelete
  2. @..amo..να σου χαρισω ενα καραμελομπισκοτοκοριτσακι??αντε και του χρονου..φιλια..!!

    ReplyDelete
  3. Και του χρόνου! Και του χρόνου!
    kxan

    ReplyDelete
  4. @..hungry for life..ευχαριστουμε..επισης..!!
    και μεχρι του χρονου να εχουμε ειδωθει ζωντανα εεε..??

    ReplyDelete
  5. Το ελπίζω κι εγώ!!!
    kxan

    ReplyDelete
  6. Οταν φτιάξεις , φύλαξε λίγα μελομακάρονα σε σχήμα φεγγαριού !!!!

    :-)))
    Και του χρόνου και καλές γιορτές να έχεις τις πιο χαρούμενες σου εύχομαι !!!
    :-)))

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα καλή μου

    Να είσαι καλά, πάντα μέσα στη χαρά
    και την ομορφιά της ζωής.

    Αυτές είναι όμορφες και μοναδικές
    στιγμές που δεν πρέπει να τις
    αφήνουμε να πάνε χαμένες
    γιατί δεν ξαναγυρίζουν ξανά.

    Εγώ αύριο θα στολίσω και το μπαλκόνι μου και θα ανάψω
    και τα φωτάκια
    Εδώ που μένω είναι μια ομορφιά
    όλοι οι δρόμοι το βράδυ

    Να είσαι καλά
    και εσύ και τα στολίδια σου

    Καλό σου πρωινό δευτέρας
    καλή βδομάδα
    φιλιά και αγάπη

    ReplyDelete
  8. Και του χρόνου νάσαστε όλοι εκεί καλά... ή μάλλον ακόμη καλύτερα!

    ReplyDelete
  9. Καλά Χριστούγεννα με ζεστασιά, επικοινωνία, αγκαλιά και ωραίες μυρουδιές!

    ReplyDelete
  10. και του χρόνου μαζί με τις ευχές που ποθείς!

    ReplyDelete
  11. και του χρόνου ακόμα πιο όμορφα πιο ζεστά ...και μην ξεχάσεις τις κάλτσες για τα δώρα
    φιλιά :))

    ReplyDelete
  12. Φεγγαρακι να περασεις σουπερ τα Χριστουγεννα και να φτιαξεις πολλα πολλα γλυκα μονο μη τα βαλεις στο μπλογκακι σου γιατι υπαρχει κυνδινος να σπασω την οθονη:))))

    Μακιααα!

    ReplyDelete
  13. @..mat..οχι μονο σχημα φεγγαριου θα δωσω αλλα θα κρυψω και μεσα χαρτακια με ευχες..τωρα τι μελομακαρονα θα ειναι αυτα μη το ψαχνεις..επισης ευχες..

    ReplyDelete
  14. @..sailor..κι εγω τα φωτακια του μπαλκονιου ακομη δε τα τακτοποιησα..ειναι στα πρεπει..ευχες..

    ReplyDelete
  15. @..aster-oid..μετρημενοι..ετσι μου ειπαν και μ αρεσε..το ευχομαι και για σας..

    ReplyDelete
  16. @..αισθηση..ελα να σου κανω μια αγκαλια..ευχες πολλες..!!

    ReplyDelete
  17. @..μεθυσμενα χρωματα..επισης επισης..!!

    ReplyDelete
  18. @..alkyoni..στα υπ οψιν και τα δωρα..περιμενω τις εντυπωσεις σου σε ποστ..να περασεις καλα..!!

    ReplyDelete
  19. @..candy..αα ωραια ιδεα μου εδωσες..θα τα βαλω..και σπασε την οθονη..ελευθερα..φιλια..πολλες ευχες!!

    ReplyDelete
  20. έτσι, τα ίδια...
    στολίζοντας, "γλύκανα" την ψυχή μου
    κι' εγώ.
    Σε φιλώ - ευχές πολλές!!!

    ReplyDelete
  21. @..allmylife..φιλι λιλα..!!

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...