Wednesday, December 13, 2006

αιωνια επαναληψη

..υπαρχει ομως.. Γιοζεφ..κατι που μπορω να κανω..
..μπορω να σου κανω ενα δωρο ..να σου χαρισω την πιο σπουδαια μου σκεψη..

..προτεινεις..ειπε ο Μπροιερ..οτι καθε πραξη που κανω,καθε πονος που νοιωθω,θα βιωνεται συνεχως στην αιωνιοτητα??
..ναι..η αιωνια επαναληψη σημαινει οτι καθε φορα που επιλεγεις μια πραξη θα την επιλεγεις αιωνια..

τωρα εχω μια ερωτηση για σενα..
την σιχαινεσαι αυτη την ιδεα η σου αρεσει??

την σιχαινομαι..σχεδον ουρλιαξε ο Μπροιερ..να ζω για παντα με την αισθηση οτι δεν εχω ζησει,δεν εχω γευτει την ελευθερια-αυτη η ιδεα με γεμιζει τρομο...

τοτε..πιεσε ο Νιτσε..ζησε με τετοιο τροπο που να σου αρεσει η ιδεα..!!



ιρβιν γιαλομ
οταν εκλαψε ο Νιτσε.....τελος....

10 comments:

  1. Μπράβο το τελείωσες! Σειρά έχει τώρα ο Δήμιος του Έρωτα, που εμένα μου άρεσε περισσότερο.
    Είναι τρομακτικό να συνειδητοποιούμε ότι κάθε επιλογή μας, διαρκεί αιώνια. Όταν συμφιλιωθούμε με αυτό όμως, ίσως κάνουμε καλύτερες επιλογές. Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  2. να δω πόσο θ αντέξεις τον γιάλομ !!!
    φιλάκια :)

    ReplyDelete
  3. "...ζησε με τετοιο τροπο που να σου αρεσει η ιδεα..!!.."
    Απελευθερώσου ...

    ReplyDelete
  4. @..το τελειωσα..το τελειωσα..σειρα εχει το 'σουε' της Καρυστιανη..
    ηταν καταπληκτικο βιβλιο..υπεροχα νοηματα..!!

    ReplyDelete
  5. @..alkyoni..να σου πω το 'ντιβανι' ηταν το πρωτο που ειχα διαβασει νομιζω..δεν μ ενθουσιασε!!

    ReplyDelete
  6. @..marko..ευκολο..??κυριως καποια πραγματα που τα κλωτσας να συνειδητοποιησεις πως ηταν-ειναι επιλογες σου..

    ReplyDelete
  7. @..elpida..μου ναι ηταν πολυ καλο..!!καλημερουδια..!!

    ReplyDelete
  8. ιδέες βρίσκω...
    ζωή να της εφαρμόσω θα βρω;;;

    ReplyDelete
  9. @..γιωργο..ολα στη θεωρια καλα..καληνυχτα..!!

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...