Friday, March 07, 2008

123



Aνυπόμονη, παίζω με δική μου πρωτοβουλία το βιβλιοσελιδοπαιχνιδάκι, κι αν τύχει πρόταση θα την εκμεταλευτω επίσης κατάλληλα.


1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (από τελεία σε τελεία) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


Παίρνω το πρώτο βιβλίο μπροστά μου, έχει λιγότερες από 123 σελίδες, το δεύτερο επίσης, κάνω πως δε βλέπω το λεξικό, οπότε γραπώνω ένα, ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια πριν και αν το διάβασα, βρίσκω την σελίδα 123 και...






Η απόφαση μου δεν έχει βαρύτητα τώρα, συμβαίνει μόνο να είμαι εδώ και λέω ναι, λέω ναι γιατί είμαι εύκαιρη και δεν με νοιάζει, και γιατί ξέρω πως δεν θα'χεις χάσει αυτές τις ικανότητες που έχω ακούσει από άλλες τόσο να τις επαινούν, και σε θέλω γι' αυτές, τώρα λέω ναι και ξέρω γιατί, και ξέρω κι εγώ να σε διαβάζω και θα πεις κι εσύ ναι, γιατί έχουμε απ' το χρόνο ξεσυνηθίσει τα πρόσωπα μας, μπορούμε να πούμε πως τα 'χουμε λίγο ξεχάσει και πως είναι σαν να συναντιούνται τώρα δύο σχεδόν άγνωστοι, θα πεις κι εσύ ναι, γιατί θα σε βασανίζει πάντα αυτό το άδειο διάστημα δίπλα απ' τ' όνομα μου και το δάχτυλό σου είναι ήδη βουτηγμένο στη μελάνη και στάζει την προσδοκία του μελλοντικού του αποτυπώματος.






Τέταρτη και μοναδική περίοδος από την σελίδα 123..του μυθιστορήματος ''Το χέρι κάτω απ' το ρούχο'', του Παναγιώτη Ευαγγελίδη, εκδόσεις Καστανιώτη.

4 comments:

  1. Πολύ ωραίο απόσπασμα έκρυβε η σελίδα σου. Μ'αρεσει ο τρόπος που γράφει , είναι όλο το βιβλίο τόσο καλό?να ξέρω να το πάρω!Όνειρα γλυκά φεγγαραγκαλίτσα

    ReplyDelete
  2. @..mariel..ειναι τοσο παλια αγορασμενο ,και τοσο παλια διαβασμενο..
    αραγε το διαβασα ολοκληρο;κι αν το διαβασα το καταλαβα;πολυ αμφιβαλλω..
    κι επειδη βλεπω πως κι εμενα μου ξανατραβαει την προσοχη..
    ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ..χε χε..


    τιμη πωλησης λεει 2.600 δραχμες..υπαρχει πια ανθρωπος που να θυμαται τις δραχμες;;

    φιλι
    καλο σ/κ

    ReplyDelete
  3. Τα φεγγάρια μου δείχνουν δρόμους. Ήρθα και στον δικό σου. Σε περιμένω...
    :)

    ReplyDelete
  4. @..νεραιδα της βροχης..καλως ηρθες..θα σε επισκεφτω!!
    φιλια

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...