Saturday, May 10, 2008

γραφικός χαρακτήρας

To μεθυσμένο από χρώμα φόντο, το είχα ετοιμάσει κάποια μέρα γιά να δεχτεί μία κατασκευή, που όμως δεν έγινε ως σήμερα τουλάχιστον.
Το σημείωμα, το έγραψα σε κάποια στιγμή που βρήκα αυτές τις σκέψεις στο διαδίκτυο, μου άρεσαν και ήθελα να τις κρατήσω μέσα στο ημερολόγιο μου.
Σκέφτηκα να τα συνδιάσω, τράβηξα πολλές φωτο, με σκιά και μη, αυτή με την σκιά του χεριού μου αριστερά μου φάνηκε τελικά πιό ενδιαφέρουσα από τις υπόλοιπες.
Πολλές φορές, βλέπω στην ζωή μου, πως η πρώτη σκέψη, αυτό το πιό αυθόρμητο από όλα, είναι και το πιό λειτουργικό, πρακτικό, σωστό.

Στο παιχνίδι με το γραφικό μας χαρακτήρα με κάλεσε η http://katkag2.blogspot.com/
αγαπημένη μου dee dee.

γιά το http://autographcollectors.blogspot.com/ ένα μπλογκ με μία πολύ όμορφη συλλογή από bloggoγραφικούς χαρακτήρες.

Επειδή δεν ξέρω ποιοί δεν έχουν παίξει, καλώ όποιον δεν έχει πάρει μέρος στο παιχνίδι, κι όποιον θέλει βεβαίως..

Οι κανονες ειναι απλοι:
1. Γράψε
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν. (επίσης απαραίτητα, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)

9 comments:

  1. Και το απόσπασμα μου άρεσε και το φόντο σου... Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  2. 'Ολα πολύ ωραία, και το φόντο προτότυπο...καλό Σ/Κ,

    ReplyDelete
  3. Φεγγαρένια μου,θα πάρουμε μαζί μας ό,τι μας έφτιαξε και στη ζωή μας δεν το ζήσαμε...

    Μελαγχόλησα λίγο,πράγμα καθόλου ασυνήθιστο σε μένα:))

    φιλάκι γλυκό και ακόμη πιο γλυκό να είναι το σαββατοκύριακό σου!!!

    ReplyDelete
  4. Αισθητικά υπέροχο αποτέλεσμα!
    Και πολύ όμορφο το κείμενο.
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή στο "ιδιογράφως"

    ReplyDelete
  5. Kείμενο καταπληκτικό του Ελύτη,φόντος υπέροχος και προτότυπος,γραφικός χαρακτήρας καλλιτέχνη!
    'Ενας υπέροχος συνδιασμός.

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  6. φοβερα λογια!!!

    ReplyDelete
  7. Πολύ καλαίσθητος ο γραφικός σου χαρακτήρας... και χωρίς τόνους, κάθε συλλαβή ισότιμη με όλες τις άλλες. Το απόσπασμα αμάλγαμα σοφίας, το φόντο στα αγαπημένα μου χρώματα, ένα πορτοκαλοφούξια σύννεφο που ταξιδεύει... Καλό σ/κ!

    ReplyDelete
  8. @..σας ευχαριστω πολυ ολους..

    madame de la luna
    sofia
    ψυχη μου
    ιδιογραφως
    ανασαιμια
    una mama μου
    evaggelia

    σας ευχομαι ενα πολυ ομορφο υπολοιπο του σαββατοκυριακου..

    φιλια

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...