Wednesday, July 09, 2008

mamma mia




Καλοκαιρινή, διασκεδαστική, χαρούμενη, ζωντανή, παραμυθένια, δροσερή, μελωδική.
Και το κυριότερο με την Μέρυλ Στρηπ. Τα τραγούδια των Αbba, απολαυστικότερα από ποτέ.
Και γιά να υπογραμμίσω γιά άλλη μιά φορά την ηλικία μου, προσπαθώ να θυμηθώ πότε πρωτοείδα την Μέρυλ Στρηπ σε ταινία.
Ήταν το ''Κράμερ εναντίον Κράμερ'', η πρώτη μας ταινία ''μαζί''.
Έψαξα και βρήκα, πως την πρώτη της ταινία την έκανε το 1977 και έχει γεννηθεί το 1949.
Είναι στις αδυναμίες μου, ίσως επειδή έχουμε κοινά στις εκφράσεις του προσώπου. Γιά να το λένε κάτι θα ξέρουν!!!



16 comments:

  1. Πέρασα για καλημέρα. Θέλω να διαβάσω αρκετές αναρτήσεις σου αλλά δεν προλαβαίνω πάλι σήμερα. Είμαι εδώ. Αυτό. Σε φιλώ

    ReplyDelete
  2. Τελικά ποιος εν ο παπάς της στο έργο;
    Κοινά στις εκφράσεις του προσώπου με την Μέρυλ Στρηπ ώστε ….το κρατάμε αυτό.

    Καλησπερίζω την καλοκαιριάτικη φεγγαραγκαλιά

    ReplyDelete
  3. ειναι τελεια η ταινια, σαν συναυλια, οπως διαβασα κι αλλου..
    και για καλοκαιρινη προταση ειναι σουπερ.. την ειδα και γω το σκ που περασε..

    ReplyDelete
  4. Θα συμφωνήσω απολύτως! Κι εγώ την καταευχαριστήθηκα! Ταινία-πάρτυ! Ό,τι πρέπει για καλοκαιρινή βραδιά!

    ReplyDelete
  5. Και γω που εχω μια αδυναμία στην Μέρυλ Στρηπ.Και το ξέρεις..

    Λες;...

    Μάλλον,λεω εγω...

    Φιλιά πολλά-πολλά-πολλά

    ReplyDelete
  6. Ποιός να το πίστευε όταν πρωτοβγήκαν τα τραγούδια ότι θα ήταν φρέσκα μέχρι και σήμερα!
    Όσο για την Μέριλ Στρίπ, θεική, σε όσα έργα και να την έχω δεί. Η κλάσση δεν κρύβεται!
    καλησπέρα

    ReplyDelete
  7. εμ
    εμ
    εγώ την θυμάμαι με τον Νίκολσον ... στην επιτραπέζιον ερωτικήν συνεύρεσιν...
    ο ταχυδρόμος κτυπάει πάντα δυό φορές...
    τώρα για το μάμα μια...
    να πω ότι δεν θα την δω γιατί δεν έχω σχέση παιδιώθεν με το μιούζικαλ..
    αν αφαιρέσει κανείς την Μινέλη...

    ReplyDelete
  8. @..freedula..

    μμμ εγω να δεις ποσα δικα σου θελω να διαβασω..

    θα γινει κι αυτο..

    ReplyDelete
  9. @..sidera..

    ετσι ειπαν..αλλοι οχι εγω..

    καλησπερα κι απο εμενα

    ReplyDelete
  10. @..leila..

    εε αλλωστε δεν θελουμε καθε μερα να κολυμπαμε στα βαθια..
    δεν εχουμε να αποδειξουμε κατι..

    υπεροχη ναι

    ReplyDelete
  11. @..tradescadia..

    μα χρειαζονται και τα παρτυ ναι;
    ναι!!

    ReplyDelete
  12. @..anima..

    αα γιαυτοοο..τωρα εξηγουνται ολα..

    :)))*

    ReplyDelete
  13. @..sofia..

    πολυ πολυ σωστηηη!!

    ReplyDelete
  14. @..akrat..

    δεν ηταν καλο μου στον ταχυδρομο η μερυλ στρηπ..η τζεσικα λανγκ ηταν

    :P:P:P

    ReplyDelete
  15. ανυπομωνω να το φέρει το θερινό σινεμά να πάω να το δω...

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...