Saturday, November 22, 2008

το τσίρκο μέσα μου

Έκανα μιά έτσι και τους βλέπω όλους..


Έναν μάγο, μιά μπαλαρίνα, έναν ζογκλέρ, δυό κλόουν, ένας ακροβάτης, ένας νάνος, μιά χορεύτρια, ένας ισορροπιστής, ένας γελωτοποιός, μιά παραμυθού, δυό ελέφαντες, ένα φλεγόμενο στεφάνι, μιά μαιμού, ένα ημίψηλο, ένας παραμορφωτικός καθρέφτης, μιά αιώρα, ένας πύθωνας, οι δίδυμοι, πέντε μάσκες, μιά ομπρέλλα, δυό μαριονέττες, η κούκλα ενός εγγαστρήμυθου, ένα ταμπούρλο, μία κολομπίνα, δυό τίγρεις, ένας πιερόττος, πέντε άλογα..


να έχουν στήσει σκηνικό μέσα μου..

4 comments:

  1. Ο παραμορφωτικός καθρέφτης τι δείχνει ?

    Καλησπέρα Φεγγαρένια μου ...

    Φιλιά !!!

    ReplyDelete
  2. τις καταστασεις απο λαθος οπτικη γωνια..

    καλησπερα ηλια μου..

    ανταποδιδω τα φιλια

    ReplyDelete
  3. Δεν είναι κι άσχημο ένα τέτοιο τσίρκο. Το μυστικο, όμως, είναι να καταφέρεις να κρατήσεις τη σκηνοθετική μπαγκέτα, το γενικό πρόσταγμα...Όταν αρχίζουν τα μέλη του τσίρκου να κάνουν ό,τι τους κατέβει, όταν οι δύο ελέφαντες προσπαθούν να περάσουν (μαζί) μέσα από το φλεγόμενο στεφάνι, τότε αρχίζουν τα παρατράγουδα. Την καληνύχτα μου!

    ReplyDelete
  4. @..dorothy..

    δεν ειναι ο,τι καλυτερο ολο αυτο μεσα μου..
    μπορει ο καθε ρολος χωριστα να ακουγεται ομορφος, αλλα ολοι μαζι κανουν πολυ φασαρια!!

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...