Wednesday, August 05, 2009

mojito

Ψιλόβροχο. Γιά δευτερόλεπτα μόνο σα να με κορόιδεψε. Ο ήλιος κρυμμένος από το πρωί, η ζέστη αφόρητη.

Χθες βράδυ ήταν υπέροχα. Ένα φεγγάρι σχεδόν γεμάτο σκέτη πρόκληση. Γιά παρεούλα και ποτό. Γιά μεξικάνικο κοκτέιλ.

Γιά να φτιάξω mojito που λέτε, θα πρέπει να έχω αγοράσει οπωσδήποτε αυτά τα μικρά στρογγυλοπράσινα λεμονάκια που αυτοαποκαλούνται lime. Τα βρίσκω σχεδόν παντού, από κάποια σούπερ μάρκετ ή εξειδικευμένα μαγαζιά στο κέντρο. Παίρνω αρκετά και τα κρατάω στο ψυγείο μου.
Πλένω καλά εξωτερικά το lime, το κόβω στη μέση και κρατώ μόνο το ένα μισό το οποίο το χωρίζω στα τέσσερα. Το ρίχνω σ ένα ψηλό ποτήρι, έτσι χορταίνει καλύτερα το μάτι μου.
Κόβω τρεις - τέσσερις κορφές δυόσμο που έχω σε γλάστρες στη βεράντα, τις ψιλοπλένω και τις ρίχνω κι αυτές στο ποτήρι.
Προσθέτω δυο κουταλάκια του γλυκού μαύρη ζάχαρη και όλα αυτά τα υλικά τα ζουπάω με το πίσω μέρος μιάς ξύλινης κουτάλας.
Μμμμ.. μυρίζει υπέροχα!!!
Προσθέτω 50 γρ. Bacardi, πάγο αρκετό και γεμίζω, όχι απαραίτητα ως επάνω με σόδα. Ναι απλή σόδα, ή αλλοιώς σουρωτή.
Καλαμάκια σε δυό διαφορετικά χρώματα..

Και..
Στην υγειά μας.. :-)

12 comments:

  1. Δέν μυρίζει μόνο υπέροχα..

    έχει και γεύση υπέροχη..
    ιεροτελεστία ολόκληρη η παρα-σκευή αυτού του ποτού..
    αγαπημένο μου :-)

    τρέχω για δυόσμο..
    τα υπόλοιπα τα έχω..

    καλημέρα σας!

    ReplyDelete
  2. εεεετσι εεεετσι.... απλα και νοστιμα :)

    ειχα δοκιμασει και με υγρη ζαχαρη αντι για μαυρη, που μου προτειναν καποιοι, αλλα δεν μου αρεσε. Γινεται πιο γλυκο, μπορεις να το δοκιμασεις, ισως εσενα σου αρεσει. Δοκιμασε το και με Havana Club αντι για Bacardi.

    Μου ανοιξες την ορεξη :)

    ReplyDelete
  3. θα το δοκιμάσω και εγώ. Τρέχω..... καλά αργότερα θα πάω .... για όλα τα υλικά. :(
    Μα τι στο καλό τόσο πίσω έμεινα.
    Αααα πρεπει να οργανωθώ

    ReplyDelete
  4. @..ευρυνοε..

    εχει γλαστρουλες στην λαικη, αγοραζεις κι εχεις για ολο το καλοκαιρι..

    φιλιααα

    ReplyDelete
  5. @..dee dee..

    η υγρη ζαχαρη δε μου πολυαρεσει, μερικες φορες την χρησιμοποιουν και στους κρυους καφεδες..

    το havana club ακουγεται ενδιαφερον..
    μμμμ.. θα το δοκιμασω.. τωρα που τελειωνει το bacardi..

    :))))

    ReplyDelete
  6. @..george..

    ναι;; τοοοσο πισω; :)
    εγω αρχισα να φτιαχνω κοκτεηλ με τα μεξικανικα, τα αγαπω ιδιαιτερα το καλοκαιρι, δηλ καλοκαιρι χωρις αυτα δε γινεται..
    μεχρι περσι ημουν εξπερ στις μαργαριτες..

    φετος ξεκινησα τα σκληρα.. mojito..;)

    μου εφερες μια θετικη αυρα απο το παρελθον.. μου αρεσει..

    ReplyDelete
  7. χαίρομαι φεγγαρένια μου. Τώρα που διαβάζω μου αρέσει πολύ.
    Θα γίνω καλός μαθητής μάλιστα. Θα καλύψω και τα κενά μου. Και μαθαίνω γρήγορα.
    Πάω να μάθω για τις μαργαρίτες.
    Μια τεράστια αγκαλιά και ένα φιλί.

    ReplyDelete
  8. @..george..

    περασαμε καλοκαιρια και καλοκαιρια πινοντας μαργαριτες..

    ξερεις ε;
    ποτηρι σαμπανιας ανοιχτο και μπολικο αλατι γυρω γυρω απο το ποτηρι..
    τεκιλα, κουαντρω και χυμο λεμονιου..
    υπαρχει και μεργαριτα φραουλα για αυτους που αγαπουν τα πιο ροζε και φρουτωδη και γλυκα ποτα..
    με ζαχαρη αντι αλατι φυσικα..

    φιλιααααα

    ReplyDelete
  9. Α, είσαι επαγγελματίας εσύ. Πρέπει να σε ψάξω μόλις ανέβω Θεσσαλονίκη ;)

    Φιλί!

    ReplyDelete
  10. @..madame..

    αυτο εννοειται..
    να με ψαξεις βεβαιως :))))

    ReplyDelete
  11. Αυτή η συνταγή με κατέστρεψε... Άψογα τα mohitos.

    Μία μικρή παρέκλιση... αντί για σόδα μπορείς να βάλεις ice tea, δεν είναι το ίδιο... αλλά είναι πιο γλυκόπιοτο για τα γαλάζια βαθιά βράδια...

    Φιλί

    ReplyDelete
  12. @..οδοιπορε..

    ice tea λοιπον.. απιστευτο, δε μπορω να φανταστω την γευση..

    προχθες κατα λαθος εβαλα γκαζοζα με αμυδρη γευση λεμονιου.. κολαση.. αλλα λιγο βαριουτσικο..

    τεςπα
    κι εμενα νομιζω αυτη η συνταγη με κολασε..ναι..χχχχχ

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...