Tuesday, April 12, 2011

ελπίδες

Όταν το κινητό μου με ειδοποιεί πως έχω μήνυμα,  πνίγεται..

ναι,  δεν ακούσατε λάθος..  κάτι σαν γκλμννν γκλμννν γλμννν και λίγα σας λέω..
Κάθε φορά λοιπόν που το κινητό μου βγάζει αυτό τον πνιχτό ήχο,  έγω χαίρομαι..
και μέχρι να φορέσω τα γυαλιά μου,  να το πάρω στα χέρια,  να ανοίξω το φακελλάκι να δω το όνομα του αποστελέα, να διαβάσω το μήνυμα και να σβήσω την απορία και το αίνιγμα από το πρόσωπο μου..  ελπίζω..

κι όχι μόνο ελπίζω,  αλλά χτυπάει κι η καρδιά μου

μήπως και κάποιος έχει αλλάξει,  άποψη για τον εαυτό του,  για μένα,  και θελήσει να μου κάνει μια έκπληξη,  ένα δώρο,  μια πρόσκληση,  μια θετική εξέλιξη,  μια ανατροπή

ανοίγω το κινητό και διαβάζω:
''To υπόλοιπο του λογαριασμού σας cosmote είναι 25.20 e.  Παρακαλούμε για την άμεση πληρωμή του προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο προσωρινής διακοπής''

Μωρέ αλλάζουν οι άνθρωποι;  Τσουκ..  δεν αλλάζουν ;)))

*η φωτογραφία του MichaelArm από το Deviantart

20 comments:

  1. Κι αυτή (cosmote)με την ελπίδα ζει για την είσπραξη,φεγγαρένια μου! :)))
    Καρδιοχτύπι να δεις που έχει!!!

    ReplyDelete
  2. @ ψυχη μου

    λες ε;;;))))

    ReplyDelete
  3. Να στο πάω αλλιώς: Μήπως και σε μια άλλη γωνιά κάποιος περιμένει με την ίδια λαχτάρα και τελικά και εκεί το μήνυμα της εταιρείας φτάνει?? Ακόμη και αν δεν αλλάζουν φεγγάρι μου, σημασία έχει εσύ να είσαι σίγουρη ότι προσπάθησες. Γιατί θέλησες βέβαια, όχι γιατί "πρέπει" (μπλιαχ, τι χαζολέξη...;)))

    ReplyDelete
  4. Πολύ ερωτευμένη σε βρίσκω :)

    ReplyDelete
  5. αλλαζουν αλλαζουν!

    Keep on believing!

    Θα ερθει στην ωρα του!

    xxx

    ReplyDelete
  6. @ kovo voltes

    μια χαρα το πας

    ελα μου ντε ομως που καποιες ''εμμονες'' δε κοβονται;
    ειδικα οταν βρισκεις αδικη την απομακρυνση του χι φιλου/γνωστου

    μια ευκαιρια τουλαχιστον να αποδειξεις οτι εχει κανει λαθος

    αν και συνηθως, οταν δε σου δινουν ευκαιρια ή οταν δε ξερουν να συγχωρουν αλλο πραγμα σημαινει

    (εκτος θεματος το πηγα το εφερα, παλι βγηκα;)))***

    ReplyDelete
  7. @ ηλιογραφε

    ερωτευμενη;
    οχι καθολου..

    αλλου ειναι το θεμα :):)

    ReplyDelete
  8. @ dee dee

    αυτη η αισιοδοξια σου.. μμχχχχ..





    μ αρεσει ομως ;)

    ReplyDelete
  9. Τι όμορφα τα λες! Και τα νοιώθεις...σαν μικρό παιδί:)))

    Μπράβο σου κοπελιά!

    ReplyDelete
  10. @ agrampeli

    εε τι, μονο εσυ θα νιωθεις μικρο παιδι; ε;))) τς

    ReplyDelete
  11. Εγώ το έχω στο εντελώς σύντομο ήχο ..
    δεν περιμένω "ανατροπές", λαμβάνω "τρομάρες" χαχαχα

    όμορφη φωτογραφία
    καλημέρες μας

    ReplyDelete
  12. @ meggie

    συμβαινει κι αυτο, αν και λεω εγω τωρα, τα τρομακτικα νεα ερχονται πολυ πιο γρηγορα απο οτι χρειαζεται για να σταλει ενα γραπτο μηνυμα ;)))

    καλημερεςςςς

    ReplyDelete
  13. Είναι που δεν είμαι εγώ εκεί βρε και λείπουν οι ανατροπές από την πόλη!
    Αστό να πάει φεγγάρι μου, άστο πονάει...

    φιλιά:)

    ReplyDelete
  14. @ roundel

    αφου στο χερι σου ειναι να ξαναρθεις..

    ανατροπες αν ειναι για καλο τις αποδεχομαστε..

    και τα αλλα που περιμεναμε και δεν ηρθαν, ηταν για να δωσουν τη θεση τους σε πιο σημαντικα, πιστεψε με.. κι ας λεω εγω, ετσι για να λεω..

    ReplyDelete
  15. Το πιο φοβερό είναι να περιμένεις με αγωνία τηλέφωνο -για να σου δώσει κάποιος δουλειά ή ένας συνεργάτης σε μία νέα προσπάθεια- και να τηλεφωνούν από τράπεζες ή από εταιρείες τηλεφωνίας. Κι εσύ εκεί που ήσουν μέσα στη χαρά για το τηλέφωνο, να πέφτεις με το κεφάλι κάτω από την απογοήτευση. Ευτυχώς υπάρχει και η αναμονή...

    ReplyDelete
  16. @ δειμε μου

    ααα αυτες ειναι σοβαρες καταστασεις.. απαπααα

    σκεψου και την αλλη εκδοχη..
    να ερχεται ενα επιθυμητο τηλεφωνημα σε φαση οπου δε μπορεις να μιλησεις ;))))

    ReplyDelete
  17. με πρόλαβε η kovo voltes :))) ....,διάβασα την ανάρτηση και είχα πολύ λίγο χρόνο ,έπρεπε να φύγω ,τη σκεφτόμουν στο δρόμο ...και αν και κάποιος άλλος περιμένει από εμάς κάτι ανάλογο ? ,και άραγε η επιθυμία μας γιατί υπάρχει όταν κάτι έχει τελειώσει ?.....ή μήπως δε θέλουμε να το δεχθούμε ??? ή ...ή .....

    χαμογελούσα όσο το σκεφτόμουν γιατί κι εγώ έχω αισθανθεί ανάλογα και τελικά πέφτω σε μήνυμα για πακέτα προσφορών :)) ..........

    διάβασα οτι όταν σκεφτόμαστε πολύ γεγονότα απο το παρελθόν το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται οργανικά θέματα ,όπως το να εκδηλωθεί λεμφικό θέμα, τα πόδια ,δηλαδή να παρουσιάζουν οίδημα-πρήξιμο ,

    κοίταξα τα πόδια μου ....χμμμμ ....ποδοκνημικές μπουκάλες ....βρε λές ??? έκανα την αυτοκριτική μου και βρήκα σωστή τη γνώμη του συγγραφέα ...

    σκέφτηκα μάλιστα τον εαυτό μου κάποτε που με πόνο ψυχής πήγα σε ένα ζαχαροπλαστείο για να σβήσω το κινητό ενός προσώπου .....με παρηγοριά : ένα κανταϊφι με μια μπάλα σοκολάτα παγωτό :)))

    ό,τι γίνεται πάντως καλώς γίνεται για να διδαχθούμε και να προχωράμε μπροστά .....:)

    κοιτάζω τα πόδια μου ....μωρέ μου φαίνονται λεπτότερα :)

    φιλάκια !

    ReplyDelete
  18. @ ποδονιφτη μου

    ειναι για γελια πραγματικα ομως το συναισθημα ολο εκεινου του διαστηματος, που μεσολαβει μεχρι που να κοιταξεις την οθονη..

    σαφως οτι απουσιαζει ειναι για να δωσει χωρο σε κατι αλλο..

    φιλια

    ReplyDelete
  19. Συνήθως το μεγαλύτερο ποσοστό κλήσεων είναι μάλλον ανεπιθύμητες ή σε λάθος χρόνο:)

    ReplyDelete
  20. @ caesar

    τωρα πια ναι:)

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...