Monday, August 12, 2013

φλυαρίες





Είμαστε οι ταινίες που έχουμε δει και τα βιβλία που έχουμε διαβάσει,  αλλά πιό πολύ οι ταινίες..  να όπως αυτή με τον άγγλο ασθενή που ήταν ολόκληρη μια επιθυμία,  και πόθος και επιβίωση αλλά κυρίως επιθυμία..  Εκείνο το καλοκαίρι μου ήταν ολόκληρο μια επιθυμία,  τριγυρνούσα στα στενά ενός πολύ όμορφου ελληνικού νησιού,  είναι τόσο ίδια τα ελληνικά νησιά και τόσο διαφορετικά μαζί και κρύβουν μυστικά,  και νόμιζα πως σε κάθε γωνιά κρυβόταν ένας ακαθόριστος πόθος,  ένας και μοναδικός,  απόλυτα οριοθετημένος μα τόσο ακαθόριστος,  πλημύριζε το μέσα μου εκείνος ο πόθος για επιθυμία και περίσσευε τόσο που ήξερα,  ήμουν σίγουρη ότι έκανε ένα ακόμη στρώμα πάνω από το μαυρισμένο δέρμα μου,  πιο παχύ,  πιο λαμπερό πιο φωτεινό και πιο ανικανοποίητο συγχρόνως,  κι όσοι με βλέπανε καταλάβαιναν αμέσως τη διαφορά,  κι εκείνη η ερώτηση που μου είχε κάνει τότε εκείνη..  κατάλαβε σκέφτηκα..  κι όλοι όσοι ήταν γύρω μου όλοι καταλάβαιναν εκτός από μένα..
Είχα κουραστεί τόσο εκείνο το καλοκαίρι,  για όσα προμηνύονταν..  κι άρχισαν να ξεδιπλώνονται καθημερινά,  κι εγώ εκεί..  είχα δεθεί σ΄ένα κατάρτι,  να μην ακούω τις σειρήνες,  δεν ήθελα να αλλάξει τίποτα,  ούτε οι αριθμοί ούτε τα συναισθήματα,  χτυπιόμουν κι ας ήμουν ήδη στη διαδικασία,  σαν κάποιος να μου είχε βγάλει εισιτήριο για ένα αναγκαίο ταξίδι,  κι ένα χέρι να γύριζε τις σελίδες από ένα ήδη γραμμένο ημερολόγιο.

|*|

Μετά;  Μετά έκοβα τις σελίδες κι έφτιαχνα παραθυράκια,  όλο και πιο μικρά,  όλο και πιο στενά,  όλο και πιο δυσανάγνωστα.  Μικροσκοπικές τόσες δα χαραμάδες σε μέγεθος μυρμηγκιού.  Όλο και πιο πολλά,  από εκείνα τα ασήμαντα που χρειάζεται να είναι πραγματικά πάααρα πολλά για να έχουν ένα όφελος και μια υπόσταση.  Από εκείνα τα πολύ μικρά που πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να τα χάσεις εύκολα αλλά τόσο ανώδυνα !  Κυρίως ανώδυνα !

6 comments:

  1. Υπεροχη αναρτηση!

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. το ''ακαθοριστο'' εχει παντα κατι μαγικο ισως επειδη ο καθενας το μεταφραζει οπως θελει ;)

      Delete
  2. μμμμμμμμμμμμμμμμμμ..............

    ReplyDelete
  3. ηλιογραφε μου;;;

    :) βρε παλι με γεματο το στομα σχολιαζεις;;; ;)

    :P:P:P

    (χιουμορ)

    φιλια!

    ReplyDelete
  4. Τον τελευταίο καιρό δεν βλέπω ταινίες, αν κι ένα καλοκαιρινό σινεμαδάκι με ποπ-κορν και καμιά μπιρίτσα θα ήταν καλή ιδέα...
    Έλεγα πως έχω κόψει το σινεμά γιατί γύρω παίζονται τόσες άλλες ταινίες, από κωμικοτραγικές μέχρι τραγικές που ειλικρινά μου φτάνει και μου περισσεύει!
    Τώρα όμως που γεμίζει το φεγγάρι, να προσέχεις Φεγγαρένια μου τα μικρά παραθυράκια που αμελούμε να κλείσουμε! ;-)
    ΑΦιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. κακως!
      μολις επεστρεψα απο πολυ ωραια ταινια.. τον ''υπνωτιστη''
      εχουν και οι θερινοι κινηματογραφοι την μαγεια τους ;)

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...