Friday, August 02, 2013

''δώρα''





Και βέβαια, έχω και την ενστικτώδη τάση να επιβεβαιώνω την αγάπη των γύρω μου μέσα από τα "δώρα" που θέλω να μου φέρνουν.. Όσο πιο πολύ με ανέχεσαι, τόσο πιο πολύ ξέρω πως μ΄αγαπάς.. Και όσο πιο πολύ σ΄αγαπάω - άρα όσο πιο πολύ φοβάμαι μην σε χάσω- τόσο περισσότερα προβλήματα θα σου δημιουργώ, και τόσο περισσότερες φυτιλιές θα βάζω στην σχέση μας, για να μου αποδεικνύεις την αγάπη σου πέρα από κάθε αμφιβολία μου μήπως κάποια στιγμή καταφέρω και ησυχάσω.


μικρά μαθήματα αυτογνωσίας

4 comments:

  1. Ναι! Παιζει μεγαλο ρολο και η προηγουμενη παραγραφος. Ειναι ολο αξιολογο το κειμενο.

    Τι καλα που το μοιραστηκες μαζι μας :)

    Κι εγω εχω μια παρομοια ταση τελευταια. Αλλά ειναι συνειδητη και υπο ελεγχο και πιεση. Αφηνομαι να δω οσα περιμενω ως ανταποδοση (ως δωρο) και δεν τα παραδεχομουν ως τωρα :) Τα υπολοιπα σε καποιο καφεδακι μας :)

    Ενα ομορφο Σ-Κ ευχομαι φεγγαρενια μου

    ReplyDelete
  2. Ησυχάζει η ψυχή ή μήπως αναζητά συνεχώς ?
    Δεν μπορώ να καταλάβω...

    ReplyDelete
  3. @ εγω dee dee δεν ξερω πλεον τι κανω συνειδητα και τι ασυνειδητα.. κυριως τα ασυνειδητα.. εχουν αρχισει και με τρομαζουν..

    ευτυχως που μ αγαπουν ;)

    επισης, να περασεις ομορφα

    ReplyDelete
  4. @ ναυαγε μου
    εξαρταται, και δεν ειναι παντα ηπιος ο τροπος που το εκδηλωνει ο καθενας μας αυτο..

    οσο ομως επεξεργαζομαστε τον εαυτο μας, οσο τον παρατηρουμε σαν λιγο απο μακρια κατι καταφερνουμε να ελεγχουμε λιγο παραπανω

    καλο βραδυ

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...