Friday, October 11, 2013

έρωτας





Είναι μια φούσκα από συναισθήματα λέει,  που όταν κάποια στιγμή σκάσει,  δεν ξέρεις πως και που θα πέσουν τα κομμάτια..
Ούτε τι μέγεθος θα έχουν ξέρεις..

Βρέχει πρωινό..
Μ' αρέσει αλλά δεν μπορώ να το πω απόλυτα,  με όλη μου την καρδιά..  είναι μια θετική ατμόσφαιρα για τώρα,  για αυτή τη στιγμή..  σε πέντε λεπτά,  σε δέκα δεν ξέρω..  κι όλο αυτό μου δημιουργεί μια πίεση για το ότι ίσως θα πρέπει να βρω τρόπο να αντιμετωπίσω το μετά..

Ενώ ο ήλιος είναι η απόλυτα θετική κατάσταση !!!
Χωρίς ''μεν'',  χωρίς ''αλλά''..

10 comments:

  1. υπάρχουν όμως, καρδούλα, και κάτι ηλιόλουστες μέρες με απίστευτο σκοτάδι ...
    και αυτή η διαφορά, του μέσα με το έξω, πληγώνει ακόμα πιο πολύ

    το "μετά" θα γίνει "πριν", έτσι κι αλλιώς

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχμμμ πολυ ουσιαστικο το σχολιο σου Nela,
      και υπαρχουν και σκοτεινες μερες με τοσο εσωτερικο φως και ενεργεια..

      το μετα παντα γινεται πριν απλα στα 3 δευτερολεπτα του καθε ''τωρα'' νομιζω αδυνατουμε να το συνειδητοποιησουμε ;)

      για οσα μας πληγωνουν τι να πω; δεν εχω λογια!

      Delete
  2. Αχ αυτός ο ήλιος που λατρεύεις! ;) Τι έλεγες σε ανάρτηση λίγες μέρες πριν? Μια βροχή φέρνει νέα...Ο ήλιος όμως ξελογιάζει χαχαχα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχα! νεα δεν εχω παρει μα ουτε που μου ηρθαν στο μυαλο σημερα..

      με εριξε η βροχη στα πατωματα και στα παλωματα.. συμβαινει κι αυτο ;)))

      Delete
  3. Έρωτας μου μύρισε... οι φόρμες έτοιμες, η συνταγή γνωστή, τι περιμένεις λοιπόν για να τον "ψήσεις";
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. και τα αποτελεσματα γνωστα επισης μαγισουλα μου να ανεβαινει το ζαχαρο.. η χοληστερινη κι ολα αυτα τα ασχημα χαχαχα

      :)

      Delete
  4. Βάλε στη συνταγή Stevia... tststs δικαιολογίες!!! ;-)
    ΑΦιλάκια και καλή σου όρεξη!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. φιλια κι απο μενα
      καλο σ/κ μαγισσουλα
      :)

      Delete
  5. Αν ο έρωτας πετύχει... αχ είναι τόσο νόστιμος!!!!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ τι ομορφα που το εξεφρασες μαρινακι μου .. καλημερουδια :):):)

      Delete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...