Wednesday, November 26, 2014

γιορτή





Είμαι χαρούμενη,  που η γιορτή μου γίνεται η αφορμή να μιλήσω έστω τηλεφωνικά με αγαπημένα πρόσωπα..
Έφτιαξα τούρτα,  που ήταν έτοιμη αργά το απόγευμα,  και φαγώθηκε χωρίς να προλάβει να παγώσει στο ψυγείο.
Μηνύματα στα mail,  μηνύματα στο inbox,  σχόλια στο f/b..
Πορτοκαλάκια βουτηγμένα στη σοκολάτα και φλωρεντίνες από τη μαμά,  όπως και πολύ νόστιμο μεσημεριανό φαγητό..  την πιατέλα με τα κρεατικά την άφησα σε όλους τους υπόλοιπους,  εγώ περιποιήθηκα το κοτόπουλο,  τα δαμάσκηνα,  τα σταφύλια,  μου αρέσουν πολύ τα φρούτα στο φαγητό,  και τον πουρέ..  δυό τηγανητές πατάτες..
Κόκκινο κρασί..

Ναι,  μεγαλώσαμε κι έχουμε γίνει σα τα μικρά παιδιά ξανά..
Και όσο περνούν τα χρόνια 26 του Νοέμβρη μου φαίνεται σα Χριστούγεννα..

1 comment:

  1. Φλωρεντινες!!! Του "Κυριακιδη";; Θελω κι εγω :) :)

    Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα κι απο εδω Στελλιτσα μου!!!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...