Sunday, November 30, 2014

σκέψεις







Εντοπίζω εύκολα οτιδήποτε αρνητικό και το διώχνω.  Όχι ότι είναι πάντα εύκολο.  Διακρίνω και τις εμμονές.  Και αυτό που για τον καθένα είναι εύκολο να δει,  και το άλλο που δεν θα θελήσει να συνειδητοποιήσει ποτέ.
Τα ερωτηματικά δεν καταλαβαίνω,  αλλά και πάλι,  όπως λέει η Κ.,  ο ένας είναι έτσι γιατί ας πούμε πως στερήθηκε αγάπη,  ή ο άλλος είναι αλλιώς επειδή είναι φοβικός.
Η Ρ. επιμένει πως τίποτα δεν αλλάζει με το να εμβαθύνουμε στον εαυτό μας,  κι ας
τον γνωρίζουμε καλύτερα κλπ κλπ
Η Φ. λέει πως υπάρχουν 3-4 είδη δέσμευσης..

Εγώ πάλι δεν ξέρω πραγματικά πως να αντιμετωπίσω ένα άτομο που ενώ έχει φύγει,  επιστρέφει και ζητάει τη βοήθεια μου..  ίσως επειδή φεύγοντας εγώ δεν παίρνω τίποτα μαζί μου,  συνεπώς δεν έχω και  να δώσω..  ή δεν θέλω να δώσω,  ή φοβάμαι πως θα πληγωθώ και πάει λέγοντας.

Εν τω μεταξύ ένα σωρό νέα άτομα εισέρχονται στη ζωή μας..  με τόσο όμορφο τρόπο πάντα..

No comments:

Post a Comment

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...