Thursday, December 11, 2014

μετράω λάθος;





Παρατηρώντας τα γεγονότα πιο προσεκτικά,  το μόνο που αλλάζει είμαι εγώ απέναντι σ΄αυτά.  Οι άλλοι όλοι είναι ολόιδιοι μόνο που τώρα φαντάζουν πιο διάφανοι,  πιό χαζοί και πιο ασυγχώρητοι.  Και το νερό που έχω βάλει στο κρασί μου μοιάζει πολύ.  Που την βρήκα τόση επιμονή κι υπομονή;  Νομίζω προετοιμάζομαι για να τα χάσω και τα δύο.  Προετοιμάζομαι άραγε;  Κι αν φύγει το ένα κι έρθει το άλλο;  Αν μια κατάσταση αντικαταστήσει μια άλλη πιο μπορεί να είναι το θετικό κατά βάση;  Τρία θετικά - πέντε αρνητικά;  Μισά - μισά;  Γιατί να γίνουν όλα αυτά αν τα θετικά δεν βγαίνουν περισσότερα;  Μήπως πάλι τα μετράω λάθος;  Τουλάχιστον θα πάρω πίσω τις νύχτες μου;  Θα ξαναβρώ τον ύπνο μου;  Και θα σταματήσουν τα δωμάτια να μου μυρίζουν σκόνη και μούχλα;

No comments:

Post a Comment

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...