Wednesday, May 27, 2015

παγωτό φράουλα






 Άμα ο κόσμος σου γεμίσει με ''ναι μεν αλλά'',  κι άμα αυτά τα ''ναι μεν αλλά''  είναι για χρόνια η ζωή σου,  και αν κάποτε δεις καθαρά πως ζωή είναι άλλο από αυτό που νόμιζες και θελήσεις να την αλλάξεις,   πώς γυρνώντας ανάποδα κι αδειάζοντας, να κτίσεις μέσα σε μιά μέρα,  έναν άλλο κόσμο που θέλει χρόνο να κτιστεί;
Είπε η παχουλή μου γειτόνισσα και συνέχισε να τρώει το φραουλένιο παγωτό της..  αφού λίγο πριν σκούπιζε την μεγάλη βεράντα της από τα κόκκινα άνθη της μπουκαμβίλιας..  κι αφού μάζεψε γρήγορα από τα σκοινιά τα ασπρόρουχα μη τυχόν κι εκείνο το γκριζωπό σύννεφο που είχε σταθεί ακριβώς ανάμεσα στον ήλιο και τα μάτια της,  έφερνε βροχή!

8 comments:

  1. Εγώ πάντως σε αυτή την ιστορία, είμαι με τη γειτόνισσα. Ανεξαρτήτως γεύσης παγωτού.
    Με εξαίρεση, φυσικά, το παγωτό φυστίκι. Πράσινα παγωτά και πράσινα καλαμάκια δεν τα βάζω στο στόμα μου!

    ReplyDelete
  2. αφου το θετεις ετσι Λουιζα μου, σ αυτη την ιστορια λοιπον εγω θα ηθελα να ημουν το παγωτο.. σαν της φωτογραφιας.. γεματη φραουλενια γευση και παγωμενο οσο δεν παιρνει.. γιατι καλοκαιρι γαρ.. ζεστη.. πολυ ζεστη (αλλωστε ποτε δεν ξερεις σε ποια ομορφα χειλακια θα ακουμπησεις) εξαιρουμενης της γειτονισας βεβαιως, εξαιρουμενων ολων των γειτονων.. κανενα ωραιο τυχαιο αγορι λεω εγω - ειδες περιεργη που ειναι η μερα σημερα;

    ReplyDelete
  3. Και να που το γκρίζο συννεφάκι έφερε και τη βρώμικη Αφρικάνικη βροχή και η γειτόνισσα πάλι θα κάτσει να μαζέψει τα λουλούδια της μπουκαμβίλιας, γιατί αν τα αγνοήσει, αυτά θα βάφουν κόκκινο τα πλακάκια της και τότε που διάθεση για παγωτό! ;-)
    ΑΦιλάκια φραουλένια φυσικά... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ετσι ετσι και παλι ετσι

      καλημερα κι απο μενα

      Delete
  4. «Ναι μεν» καλό κι ωραίο τα φραουλένιο παγωτό, «αλλά» κατά προτίμησή μου: μαστίχας… Είναι και λευκό.

    Καλημέρα! Έστω και συνεφιασμένη…

    ReplyDelete
    Replies
    1. αν η μαστιχα ειναι αυτο που εδω αποκαλουν ντοντουρμα δεν μου αρεσει καθολου μα καθολου
      εγω της σοκολατας ειμαι και της κρεμας βεβαιως με μια μικρη μπαλιτσα φραουλα απο το ζαχαροπλαστειο του Μιλτου που την κανει εκπληκτικη :)

      συννεφιασμενη, θολωμενη, αγουροξυπνημενη κι ο καφες τρεχει στην καφετιερα

      καλημερα

      Delete
  5. Ωραίο-σαν νόστιμο παγωτο- το ποστάκι σου<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. αγραμπελακη μου σ ευχαριστω :):)

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...