Wednesday, July 15, 2015

σινεμά_





Θερινό σινεμά αγαπημένο,  γύρω τριγύρω τα διαμερίσματα φωτισμένα,  το ποδήλατο που ίσα χωράει σε ένα τόσο δα μπαλκόνι,  ο κισσός στους τοίχους,  η γάτα που είναι μαύρη και τα καταπράσινα φωσφορούχα μάτια της γυαλιστερά,  το διαμέρισμα του ισογείου σε εγκατάλειψη,  τα πέδιλα μου που χώνονται στις πέτρες κι οι πέτρες που χώνονται ανάμεσα στα δάχτυλα μου,  το ζευγάρι αριστερά μου,  το νεαρό ζευγάρι μπροστά μου,  η μύτη μου που ρούφηξε λαθραία αρωματικό υπέροχο καπνό διαλυμένο στον αέρα,  οι μπύρες,  τα hot dog,  τα pop corn,  η γυναίκα μπροστά μου που κάτι έβαλε στο στόμα της και μύριζε όμορφα,  το δροσερό αεράκι που ανακάτεψε τα μαλλιά μου,  τα μεταλλικά στρόγγυλα τραπεζάκια,  οι πολυθρόνες οι άσπρες και οι πορτοκαλιές του σκηνοθέτη,  η Τζίλιαν Φλυν,  ο ''σκοτεινός τόπος'',  η Σαρλίζ Θερόν,  η αγωνία,  η προσήλωση στην οθόνη,  η χαλάρωση,  η ευχαρίστηση,  τα εισιτήρια,  το στόρυ,  οι απαντήσεις - οι τίτλοι του τέλους - η μουσική_

No comments:

Post a Comment

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...