Monday, November 23, 2015

ναι και όχι





Να λέω ''όχι''.
Να λέω ''σε δέκα λεπτά,  ή σε μισή,  ή σε μια ώρα''.
Να λέω ''έχω δουλειά''
Πολλές φορές,  λέω ''όχι''  αλλά με κουράζει πολύ περισσότερο από το αν έλεγα ''ναι''..
Επίσης ένα ''όχι''  οφείλει να είναι καθαρό και συνειδητοποιημένο! Το ίδιο ισχύει και το ''ναι''.
_

Ήθελα να με εξαφανίσω,  αυτό είναι..
Να μην είμαι πιά εγώ,  εκείνη που ήμουν..
Γιατί μόνο έτσι,  ένα πολύ δύσκολο κομμάτι της ζωής μου δεν θα υφίστατο..

_

Να μάθω να αγαπώ ξανά τα χριστούγεννα,  με πάθος!

12 comments:

  1. Καλησπέρα σου.....! συγκρατώ τις σκέψεις σου. Ειδικά το κλείσιμο βγάζει τη θετική του πλευρά. Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. γιαννη μου εχω τεραστια θετικη πλευρα, ασχετα αν προβαλλω πολλες φορες την αρνητικη περισσοτερο :)

      αργησα να απαντησω και ζητω συγγνωμη
      καλημερα σου

      Delete
  2. Εμένα να μου επιτρέψετε να συγκρατήσω τούτο: «ένα "όχι" οφείλει να είναι καθαρό και συνειδητοποιημένο. Το ίδιο ισχύει και το "ναι"»

    Καλημέρα! (… καλά τι λέω, εκεί είναι ήδη βραδάκι!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στρατο μου, ετσι ειναι, ειτε ναι ειτε οχι, συνειδητοποιημενα εχουν αλλη βαρυτητα και για τους αλλους μα κυριως για εμας τους ιδιους

      ειστε ακομη εκει φανταζομαι, και μαλλον ακομη στο κρεββατι του υπνου, εδω 10.30 και μερα ηλιολουστη :)

      Delete
  3. Υπάρχει και το "ίσως", που είναι και τα δύο... ή κανένα.
    Για όσους αποφεύγουν τα "καθαρά και συνειδητοποιημένα"...
    Μάλλον δεν ανήκεις σ' αυτή την κατηγορία, οπότε τα Χριστούγεννα ή θα τ' αγαπήσεις με πάθος ή θα τα μισήσεις θανάσιμα.
    Καλό βραδάκι να έχεις Στέλλα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria μου το ισως δε το συμπαθω καθολου μα καθολου, κυριως οσον αφορα ανθρωπινες σχεσεις.. για τα χριστουγεννα οκ, μια υποχωρηση θα την εκανα :)
      Οπως και να εχεις, αλλος αργα αλλος νωριτερα, μας κανουν να μπουμε σε ενα αλλο κλιμα και αυτο εχεις μια λογικη και αξια..

      καλημερα σου

      Delete
  4. Να μάθεις να αφήνεσαι...και στα καλά και στα κακά.
    Έχει απ όλα αυτή η ζωή.
    Να μην λες "γιατί σε μένα;¨αλλά "γιατί όχι και σε μένα" ακόμα και για τα χειρότερα.
    Αυτό τουλάχιστον με έχει σώσει ουκ ολίγες φορές.

    (ήδη ξέρεις ότι δεν μπορείς να σε εξαφανίσεις.... όσο κι αν πονάει)
    Φιλάκια πολλά Στέλλα μου!

    υγ: όσο για την πρόταση σου στη χθεσινή ανάρτηση ούτε να ήσουν στο μυαλό μου.
    1η Δεκέμβρη ξεκινάει το νέο δρώμενο. Απλά εσύ το πήγες ένα βηματάκι ακόμα πιο πέρα
    και σε ευχαριστώ πολύ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αριστεα μου, στο μυαλο μου τριγυριζουν παραμυθια και μ αρεσει πολυ :)

      ναι μπορω να πονεσω, πολυ βαθια, τοσο που ουτε να φανταστω μπορω, αλλα οχι δεν μπορω να με εξαφανισω.. ακομη κι αν κανω πως δε θυμαμαι τον παλιο μου εαυτο μου, ερχεται αυτος και με βρισκει, δινουμε το χερι.. ολα καλα! χρονος πολυς απαιτειται..

      φιλια!

      Delete
  5. Πολλές οδηγίες "προς ναυτιλομένους" δεν βάλατε;

    Γιατί να μην χαλαρώσετε και να αφήσετε να ναι σας και τα όχι σας να έρχονται από μόνα τους;

    Δεν είναι λάθος ούτε το ένα ούτε το άλλο....

    Καμιά φορά νομίζω ότι είμαι όλος λάθη....

    Άλλες πάλι φορε΄ς νομίζω ότι τίποτε δεν μπορεί να είναι λάθος....όλα δικές μας επιλογε΄ς είναι.....ό,τι και να κάνουμε ό,τι και να πούμε....
    Απλά αλλάζουμε κατεύθυνση....
    Απλά οδηγούμαστε εκεί πυ είμαστε την κάθε στιγμή πυ αναρωτιούμαστε Πού είμαστε...
    Η πορεία μας είναι ατή και δενε ίναι σωστή ή λάθος....απλά είναι η πορεία αμς, σύμφωνα με το δικό μας "στύλ" και τίποτε περισότερο τίποτε λιγότερο.....

    Λοιπόν...χαλαρά.....

    Κάποτε σε μια ταμπέλα στο λεωφορείο που με πηγαινοέφερνε στο γυμνάσιο (τόσο παλιά) 'εγραφε:" το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο".....πριν λιγες μέρες είχα κάνει μια παρόμοια σκέψη που μου θύμισε την πινακίδα του λεωφορείου....."δεν μπορείς να ξεφύγεις απ τις επιλογές σου"......άρα (συμπληρώνω τώρα) δεν χρειάζεται παινκός....οι επιλογές σου σε κάνουν αυτό που είσαι .........

    ReplyDelete
    Replies
    1. ετσι ειναι.. οπως τα λες!
      ολοι ιδιοι ειμαστε αλλωστε, οι διαφορες μας ειναι ελαχιστες..

      ολα ομως τα ''οχι'' αφορουν καποια ''ναι'' ξεχειλωμενα.. καπου εκει χανομαστε.. εκει ειναι το θεμα μας, αν μας εχουμε ολα καλα, αν οχι πρεπει να βαλουμε φραγμους!

      Delete
  6. Ούτε μια καλησπέρα το γαιδούρι δεν είπα.......τόση βιασύνη που οι μισές λέξεις θέλουν ερμηνεία να καταλάβεις τι γράφω....

    Πάντως μια καλησπέρα μπορώ και τώρα να την πω....

    Καλησπέρα αγαπητή....
    Ευχομαι να'στε πάντα καλα΄....

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχχ ναι το προσεξα κι εγω..

      καλη κυριακη να εχουμε αγαπητε χρηχα :)

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...