Sunday, August 21, 2016

όπου φυσάει ο άνεμος




Καονικά το καλοκαίρι δεν έχει κεντρικό άξονα,  δλδ όσο κι αν θες δεν μπορείς να ορίσεις τη μέση του,  λίγο ξεφεύγει η ζέστη από εδώ,  λίγο ξεφεύγει η αγάπη μου για αυτό απ΄εκεί,  βάλε θαλασσινό νερό,  ένα δελφίνι και μερικούς γλάρους και το έχεις,  ακόμη κι ν ο Αύγουστος φτάνει στο τέλος του,  ο Σεπτέμβρης θα έρθει με σηκωμένα τα μανίκια,  κι όλη  διαδικασία μοιάζει με το διάβασμα αγαπημένου βιβλίου,  που δεν θες να τελειώsει επειδή σ αρέσει η ιστορία από τη μα αλλά θες να τελειώσει για να περάσεις στο επόμενο απ την άλλη.

Έχουμε και λέμε λοιπόν,  καλοκαιρινές δραστηριότητες:

τόποι :  όπου εχει θάλασσα
βιβλίο :  οι διορθώσεις (όλα όσα διάβασα τον τελευταίο καιρό ήταν πολύ ωραία)
κατασκευές :  ένα σκελετό ψαριού από σύρμα,  ύφασμα και κερωμένη κλωστή (θα σου το δείξω σε κάποια μελλοντική ανάρτηση εκτός κι αν είμαστεφίλοι στο f/b οπότε το έχεις δει ήδη.
διάθεση : καλοκαιρινή,  φωτεινή
δουλειά :  από βδομάδα
blog :  ορίστε;
φαγητό :  ό,τι γίνεται όσο πιο γρήγορα
περπάτημα :  στην άμμο,  στο πλακόστρωτο της παραλίας
ποτό : fix μαύρη,  royale

δεν μου αρέσει :  να μου χαλούν τη διάθεση,  το παραμύθι μου,  πως να το πω
μου αρέσει :  η καλή παρέα αλλά κυρίως το ''εμείς χώρια δεν κάνουμε και μαζί δεν μπορούμε''

προβληματσμοί :  πάρα πολλοί αλλά όλοι αδιέξοδοι
μ αρέσουν :  τα αδιέξοδα γιατί δεν χρειάζονται περαιτέρω δουλειά

Αυτά κι εδώ θα είμαστε να τα λέμε


No comments:

Post a Comment

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...