Sunday, August 28, 2016

με ένα φλυτζάνι τσάι





Κάπου θα ΄σαι και δεν μπορεί να μη με διαβάζεις,  και θα γελάς μ' αυτό που θα σου πω,  και θα μου πεις σου τα 'λεγα εγώ,  αλλά είναι αλήθεια,  αν βάλεις επί τούτου στο μυαλο,  στόχο δλδ να περάσεις καλά,  δεν θα το απολαύσεις,  θα επιστρέψεις με κενά που δεν κατάφεραν να γεμίσουν,  κάπως έτσι νιώθω το φετεινό μου καλοκαίρι,  σα να το χρησιμοποίησα κάπως και σαν αυτό να με εκδικήθηκε!

Ωστόσο,  υποκλίνομαι ακόμη και στην εκπνοή του.

υ.γ.  μια μέρα  με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση,  θα σου γράψω για την κυρά Τζενούλα,  το Τζενάκι με τα στρογγυλά σα μαύρες χάντρες μάτια,  και θα σου μιλάω ασταμάτητα,  μια για τα περπατήματα μου και μια για τις γνωριμίες μου.  Ίσως σου πω και άλλα που θα σε στεναχωρήσουν!  Ωστόσο,  για να δώσω ένα δικαίωμα ύπαρξης στη φωτογραφία,  θα σου πω πως ένα φλυτζάνι τσάι,  ευχαρίστως θα το έπινα,  την μια και καλή φίλη πρέπει να ανακαλύψω,  αυτήν που θα αντέξει να μ'ακούσει..

5 comments:

  1. Την καλησπέρα μου δοκιμαστικά για πολλοστή φορά, καθώς δεν μπορώ να στείλω μήνυμα στο μπλογκ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επί τέλους......!!!!! Όλον τον προηγούμενο καιρό κάτι εμπόδιζε να περάσω τα σχόλιά μου εδώ Στέλλα. Βλέπω ότι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα. Ωραία γιατί είχα στενοχωρηθεί καθώς "απουσίασα" σε μια σειρά όμορφα θέματά σου. Καλή συνέχεια καλοκαιριού καλή μου.

      Delete
    2. Γιαννη μου καλησπερα
      Ενιωσα πως επρεπε να ξεκουραστω το καλοκαιρι μαζι με μενα και το μπλογκ μου, ειχα κλειστα τα σχολια για αυτο και δεν μπορουσες να σχολιασεις, τα ανοιξα σημερα!
      Καλως ηλθες λοιπον, και καλη μας συνεχεια, ας πουμε πως ειμαστε ανανεωμενοι - αν και νομιζω πως το φετεινο καλοκαιρι με εκδικειται ;)

      Delete
  2. Αν βάλεις στόχο να περάσεις καλά, αυτό γίνεται κάτι σαν καθήκον και δημιουργεί (όπως και δηλώνει) άγχος. Που σίγουρα δε βοηθάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Νομίζω πως, για να θέλει κανείς κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι το έχει ανάγκη και το να επιχειρήσει να το βάλει σε πρόγραμμα μάλλον του δίνει μια αίσθηση πως μπορεί να το ελέγξει - πράγμα που, φυσικά, είναι wishful thinking και μόνο. Οπότε, ναι, το πιστεύω ότι το καλοκαίρι σου σε εκδικήθηκε.
    Καλή αρχή στην περίοδο με τα σχόλια! ;-)

    ReplyDelete
  3. Α και το δικό μου καλοκαίρι με εκδικήθηκε. Αλλά τώρα μόλις άρχισα διακοπές...έχω πάντα ελπίδα.....

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...